BLOG - GIRL - SITE - LINKS - YOU


还是一样。
Saturday, July 13, 2013

我真的以为,我完全没有感觉了。
可是为什么我的心还是那么不舒服?
我知道我必须,一定要放下。
死心好吗。
你们应远不会有交集。
就算不是她、她、或她,也不可能轮到你。
你还在期待些什么?
你真的不是很好。
怎么和别人相比?
你不会遇到更好的。
你注定不会幸福。



You're suck,
chiaumei.





DISCLAIMER

Welcome to my kawaii blog.Feel free to read around, if you have any questions just tag me.I do not welcome RIPPER and SPAMER, so if you are one of them,just get lost c:

STUFFS




Help me to feed & play with them C:

TAG ME

I'M TALKTIVE
No spam and rude mess



PAST POST

不可原谅。
I'm back :D
现实。
新的一年,新的开始 C:
无助 :'(
不要以为没看见的,就是没发生过。
属于。
开窍!
让我重生。
相信。

LISTEN TO MY HEART


http://www.youmaker.com/